پاسخ : سوالاتی درباره‌ی کلاس‌ها در پایتون

ساخت وبلاگ
سلام

من شروع کردم به مطالعه راجعه به کلاس‌ها (Classes) در پایتون و چندتا سوال برام پیش اومد, اول از همه می‌خوام فرق Attribute و Method را به زبان روان فارسی برام توضیح بدید, فرق این دوتا چیه؟

این کد منه:


#!/usr/bin/python3

class Test(object):
   
    fun = 'life'
   
    def damn(self):
        print("I love it")
   
    def __init__(self, hello, allow):
        self.allow = allow
        self.hello = hello
   

x = Test(hello = "fun", allow = "test")
print(x.allow)
print(x.hello)
x.fun
print(x.damn())

این خروجی منه:


runfile('/home/hossein/Prog/test.py', wdir='/home/hossein/Prog')
test
fun
I love it
None

می‌خوام بدونم اون None توی خروجی چیکار داره؟ چطوری میشه اون None نباشه؟ نقش __init__ چیه؟ می‌دونم از پیش تعیین شده هست اما اگر نباشه که ارور نمی‌ده پس چرا اون را می‌ذاریم؟ اگر نباشه میشه یه چیزی مثل damn توی همون کد؟!!

توی همون کدی که دادم من یه Test(object) را گذاشتم, وقتی تایپ کلمه‌‌ی Object تموم میشه رنگی میشه, چرا؟ دقیقا نقش Object چیه؟ و کلا وقتی می‌خوای کلاس تعریف کنی دیگه چه چیز‌هایی به جز Object می‌تونی بذاری؟ اگه خالی بذاری چی؟

اوبونتو...
ما را در سایت اوبونتو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار ubuntu بازدید : 116 تاريخ : جمعه 21 خرداد 1395 ساعت: 15:39